[Kraftwerk.HU] Re: Florian védelmében+történelem

activer kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 06 Aug 2002 22:22:06 +0200

> így van. de a többiekre sem lehet rosszat mondani.

Persze, de az biztos, hogy Ralf és Florian a kemény mag. Karl befolyása
és hatása tagadhatatlan az aranykorszakban, Wolfgang-é nem annyira.

> ez igen jó írás volt. beszerkeszthetem & feltölthetem a honlapra?
>
> ha tudtok szépen fogalmazni -> jöhetnek a rajongói írások...

Ne tedd fel, ez semmi különlegeset nem hordoz. Viszont már egyébként is
tervezgetem egy ilyen "rajongói írás" elkészítését, de még fordítással
is lógok...

-activer