[Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU] Érdekességek

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 8 Aug 2002 00:15:00 +0200 (CEST)

Halihó!

> Én úgy tudom, hogy Ralf szülei még a II. VH
előtt "szedték" meg magukat.
> Nagypolgári életet éltek. Azt hiszem az apja jó nevű
építész volt. Így volt
> egy kis lóvé is.

Lehet, hogy rosszul emlékszem, de nem Florian apja híres
építész, míg Ralfiék ősei meg valami orvos family? Mintha
így olvastam volna, de nem emlékszem pontyosan.

technikai ember,
ő a vocoder-es
hangzásokat zenévé

> Ezt én is így tudtam.

Jaja, erről mondta Karl, hogy Florian nem is igazán zenész,
inkább művész. (mintha ez a kettő kizárná egymást, de
mindegy, a lényeg ua).

Üdv
YoungOld