[Kraftwerk.HU] Lemezek

IKR Kecskemét kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 21 Aug 2002 11:53:51 +0200

Szasztok!

Ehhez az album dologhoz csak annyit, hogy nem hiszem, hogy lesz. vagy ha
lesz, akkor esetleg egy válogatás, e az az EMI jóvoltából. Mondjuk egy
koncert DVD-nek én is örülnék! :-))))

Apropó: Ma bementem a kedvenc lemez antikváriumomba itt kecsón és lássatok
csodát, volt nekik Kraftwerk bakelitjük. Jó borsos áron, de megvettem mind a
hármat:
Computer World (Kanadai kiadás 1981)
Kraftwerk I (Kanadai kiadás 1973)
Man Machine (India Capitol Records 1979)

Mindhárom jó állapotú. A srác az USÁ-ból rendelte őket. Állítólag nagy rájuk
az érdeklődés és leginkább diszkósok veszik. Ezen meglepődtem.

Úgyhogy most minden happy!!

Üdv: Deph