[Kraftwerk.HU] Re: Budapest '81

activer kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 22 Aug 2002 18:54:25 +0200

> Aha, felfedeztem, és
> találtam egy újabb gyöngyszemet.
>
> Autobahn szövege 12:25-nél:
> "Von Düsseldorf nach Wien auf der Autobahn
> von Wien nach BUDAPEST... Autobahn..."

Ezt elmondja a Virtua Ex Machina-n is Japánban, Varsó stb. mellett...

Asszem már írtam, arról, amit viszont nem hallhatunk ezen a koncerten: Ralfiék nem nyomják azt a refrént 81-ben Magyarországon, hogy "Já tvoj szlugá, já tvoj rábotnyik". Vajh, miért nem?

> Van egy kraftwerkes FTP, nekem onnan van.
> Ilyen kevesen ismerik közülünk ezt a címet, vagy szigorúan titkos? :)

Szerintem ezt mindenki ismeri. Pár hónappal ezelőtt még a fórumon
céloztam arra, hogy eléggé felesleges mindannyiunknak külön-külön
letöltögetni. Inkább szervezetten kellene egy saját "könyvtárat"
csinálni, amiből mindenkinek tudnánk CD-t másolni - persze csak
szolidan, a valódi műkedvelőknek.

Nekem pl. elég sok megvan a Dante-ről, sőt én is töltöttem ide (pl. a
bp-i 81-es koncertet, digiztem a Orbital féle Expo remixet, én fedeztem
fel a drjazz.ch-n azokat az érdekes képeket stb.) Meg nemsokára újabb
anyagot teszek fel rá.

Ami a Dante kapcsán érdekes, az az, hogy sem a fiúk, sem pedig a kiadók
nem kiabálnak érte. Ha megnézitek a webet, több olyan site van, ahol van
hivatkozás mindenféle kw anyagokra. Csakhogy mindenhol halott link + egy
megjegyzés, hogy valamelyik kiadó vagy az ISP kifogásolta a tartalmat.
Mindezt azért írom, mert szerintem Dante-ra is előbb-utóbb ez vár, tehát
az anyagok nem lesznek elérhetők.

Persze magyar helyeken is van minden. Kb. 3 hónapja az
industrial.uw.hu-ról (vagy industrial.ultraweb.hu ???) lehetett
gyakorlatilag az összes KW, Jarre, Vangelis albumot letöteni, de volt
itt Tangerine, Kitaro, Koto, Jan Hammer stb.

-activer