[Kraftwerk.HU] Re: Koncertfelvetelek

Szathmari Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 22 Aug 2002 19:59:44 +0200 (CEST)

> En bevihetem, ha gondolod, offline. Ugyis reg jartam mar az SCH-ban :)
> De csak vinyon, FAT32-esen...

LOL :)))))))))))))))) Mi az a szamitogep? :))

Amugy benne vagyok, irjal-irok ezugyben!
Annyi problema lesz hogy 2 Gb napi limit van kifele/befele. Szoval
szerintem kinnlesz majd 2-3 hetig, csak a lista kap pass-t, addig mindenki
le tudja maganak toltogetni. Majd megoldom.

Juteszembe: lassan nem kellene szervezni egy lista-talalkozot valamikor?
:)

Udv

--
Szathmari Gabor  >>-----> E-mail >>-----> dr.halalofreemail.hu

	Es wird immer weitergeh'n -
		Musik als Trager von Ideen	- Kraftwerk(c)