[Kraftwerk.HU] lemez

IKR Kecskemét kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 26 Aug 2002 07:34:04 +0200

Nem sok egy kicsit a 180 Euro érte? Az kb. 45.000 Ft. Igaz "csak" 100 db van
belőle, de hát akkor is sok. És csak bootleg.
Hallottam még régebben,hogy Jean-Michel Jarre egyszer csinált egy lemezt,
amiből csak egy példány létezett, és lehetett rá licitálni. Azt nem tudom
mennyiért ment el, de a fickó aki megvette azt nyilatkozta utána, hogy neki
minden pénzt megért. Ti is hallottatok erről, vagy csak engem vert át egy
JMJ rajongó. :-))))

Deph

" I own 2 copies (one is for me) of "Save your Software" bootleg.
This is an only 100 worlwide copies (it is number 84) clear vynil limited
edition with Japanese insert.
Check http://home.t-online.de/home/discokerl/kwboot.htm#live
I can sell a copy for 180 Euro. "

kapcsolatfelvétel rajtam keresztül.