[Kraftwerk.HU] Re: talalkozo

IKR Kecskemét kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 27 Aug 2002 09:49:13 +0200

>Nekem megfelel az időpont és a hely.

> Én is mennék, csak messze van...

>Hmmm... Ha Gyulán laksz, akkor meg mi >fogunk sírni, hogy messze van.
>Mondjuk Pest annyiból lenne >szerencsésebb, hogy aki vidékről jön
>tömegközlekedéssel, annak Pesten már >egyszerűbb valami vendéglátóipari
>egységbe elvergődni. De az is megoldható, >hogy pestiek kivisznek
>embereket Dabasra, én pl. 4 főt el tudok >vinni PP-hez.

>-activer

Én ha tudok menni (nagyon szeretnék) akkor jó a hely és én is el tudok vinni
még 3 embert, de én Kecskemétről. Aki délebbre lakik azokat szívesen
felveszem Kecsón előzetes egyeztetés után.

Deph

Magyar Kraftwerk levelezőlista
kraftwerkobarcodesender.com
http://www.kraftwerk.hu/levlista