[Kraftwerk.HU] Re: Re: talalkozo

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 27 Aug 2002 10:05:35 +0200

From: "activer"
Sent: Tuesday, August 27, 2002 9:15 AM
Subject: [Kraftwerk.HU] Re: talalkozo

> Onnan, hogy Dabasnál nagyon magas a rádióaktivitás, egy hete arra jártam!
ühümm... :-)

> Az biztos. Én szponzorálnám az eseményt pár karton itallal.
> Ja amúgy egyelőre 22 tagja van a listának. A szeptemberi kis akciónk
> után várható még pár ember...
biztos mindenki el akar jönni?!?!? :-)
ennyien még nem voltunk - de megoldható...

még amit komoyan gondolok:
nem kell nekünk mindannyian az országból összejönni.
ez lehetetlen is lenne. DE régiónként lehetne találkát szervezni.
pl pöstiek és környék valamint nyugati és keleti rész.
sokkal könnyebb összejönni - nincs vita stb.
(fotók készülnek -> megy a honlapra -> új menűpont a fanklub :-) )

írjátok le hol laktok!

amúgy létszámtól függ a dolog. 40 főt nem tudok megvendégelni.
10ig semmi gond - 15 még ok.
és 3-4 fő ott is alhat.

> PP! Szolgálsz majd fel ebéd után electric cafe-t? Csak azért, nehogy
> elaludjunk...
simaliba! de nemiszok kafít hacsak az nem elektrik!