[Kraftwerk.HU]Re: ennyi volt?

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 2 Jul 2002 08:18:16 +0200

From: "YoungOld"
Sent: Tuesday, July 02, 2002 12:19 AM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU]ennyi volt?

> Viccelsz?!?!?!?! Ez viccnek elég rossz...
> HA meg igaz, és nem ugratsz, akkor most mi lesz? Itthon
> ülünk a fotelban és épp arra gondolunk majd szeptemberben,
> hogy majd talán egy év múlva letölthetjük gyenge minőségben
> a netről?! Mondd, hogy nem biztos, hoyg elfogytak a jegyek.
tegnap délután még lehetett venni 25re. mivel nincs kártyám...
mire hazamentem este - már nem. csak le tudtam foglalni(?) 1et.
ha az valóban az volt, még nem kaptam visszajelzést, meg ugye
nem értem a francia szöveget.
biztos valaki szerzett.
amúgy a dátum mellé nincs kiírva a fellépő neve: még tárgyalás alatt...
lehet mégis jójártunk...(?)