[Kraftwerk.HU]utazás

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 5 Jul 2002 18:21:18 +0200 (CEST)

Hi!

Gondolom nem árulok el újdonságot, hogy léteznek
útvonaltervező szoftverek. Na, egyiket megnéztük (Sony
Route Planner Europe, marha részletes a kicsike), és
kiszámolt egy lehető legrövidebb utat autópályákon majdnem
1600 km-es távval. Egyelőre nyomtatva van meg a papír, ha
itthon lesz a progi, akkor becopyzom az állomásokat az
autópályák számaival. Leírja, mikor hol kell lefordulni,
meg stb.
Csak azért írom, hátha kell. Mindenesetre a
benzinkalkulációknál támpont lehet a kb 1600 km (akinek nem
újdonság, sorry, én nem tudtam volna tippelni sem:)))
Még valami: Nem szoktam rendelni neten jegyeket pláne
külföldre. Csak úgy kíváncsiságból: mi a technikai menete a
jegy "megkapásának"? Kapott Deph valami azonosító számot és
ott a bejáratnál, vagy hogy szokott ez menni?
Ja, és JÖHETNE MÁR A SZEPTEMBER!!!!

Üdv
YoungOld (a bezsongott)