[Kraftwerk.HU]Lerch István vs. KW

activer kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 12 Jun 2002 15:11:15 +0200

Lerch Istvánnal találtam egy régebbi interjút (
http://www.zene.net/pop/index.php?type=5&id=501 )

Egy érdekes részlet:

" Akkoriban (1978) Wilpert Imre volt a Hanglemezgyár egyik
márkamenedzsere,aki tanácsokat adott,hogy milyen zenéket kellene
játszanunk ahhoz,hogy sikeresek legyünk. Egy kazettát is átadott
meghallgatásra,amelyen a Kraftwerk zenéje volt
hallható.Hazamentem,meghallgattam,s azt mondtam magamban,hogy na, ezt
talán mégse...Kivágtam a kazettát az ablakon,s ott együltőhelyemben
megírtam a Várj,mig felkel majd a napot,kb annyi idő alatt,mint amennyi
maga a nóta.Amikor az "illetékesek"meghallgatták,azt mondták,na ez
az,ami kell,s onnantól kezdve zöld utat kaptunk."

Mit hallgathatott? A The Man Machine-t? vagy az Autobahn-t? Szerintem
mindkettő zseniális...

-activer