[Kraftwerk.HU] Re: angol

IKR Kecskemét kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 6 Nov 2002 10:53:28 +0100

itsz-mór-fán-tú-komp-jút

Írásban valóban 8 ra jó, de kiejtés szerint csak 6 szótag.

Szerintem tök jól kijön 6-al! :-)))
Bocs a szlengért. :-)))

A jór = you're és ez is jól jön ki. Te sem azt mondod angolul, hogy joure...

Deph

----- Original Message -----
From: "activer" <activeroelender.hu>
To: <kraftwerkobarcodesender.com>
Sent: Wednesday, November 06, 2002 10:16 AM
Subject: [Kraftwerk.HU] Re: angol

> szerintem is benne van.
> hol lehet nem hallani? 1ébként lehet hogy 1-2 koncerten valamit lenyelnek.
az albumon én nem hallom. A ritmusra (8 taktus) éppen a "to" nélkül jön
ki jól: it-(i)s-mo-re-fun-com-pu-te. próbáljátok "to"-val énekelni,
nyelvtöro"

> ami

> utóbbi is simaliba.
én ezt is "jór di antenna"-nak hallom

az expon a "planet of visions"-t néha "planet of nations"-nek hallom

-activer

Magyar Kraftwerk levelezőlista
kraftwerkobarcodesender.com
http://www.kraftwerk.hu/levlista