[Kraftwerk.HU] Álom

youwine kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 12 Nov 2002 12:13:58 +0100 (CET)

Asszem Activer kolléga kérdezte egy alkalommal, almodtam-e
valaha a Kraftwerkről. Úgy emléxem, azelőtt soha - de
amióta kérdezte, háromszor is.

Tegnapelőtt álmomban megvettem az új lemezüket. Pirosas-
narancsos színű volt a borító (állítólag fekete-fehérben
álmodunk ???) és csak öt szám volt rajta, plusz remixek és
multimédia fájlok. Bele is hallgattam, az első szám a
médiáról szólt, szkreccses, reszelős (amolyan bojng-bumm-
csakkos) hangulata volt.

Kb. két hete meg azt álmodtam, hogy Németországban vagyunk
egy koncerten és elakadt a zene. Ez akkoriban lehetett,
aikor Powerplant kolléga elküldte nekem a Nagy Düsseldorfi
Leállást, legyen áldott érte. Szóval óriási a ciki és kis
különítményünkből egyikünk felmegy a színpadra és
megcsinálja a szerkót - óriási ováció - és megy a koncert
tovább.

Még korábban meg azt álmodtam, hogy bemehettem a Kling-
Klangba, de nem volt senki, aki körbekalauzolt volna, ott
tébláboltam egyedül, amíg végre Ralfi előkerült és igen
szűxavúan körbevitt.

Szegény jó nagymamám mondása jut eszembe: hülye embernek
hülyék az álmai...