[Kraftwerk.HU] Re: beszamolok + egyebek

activer kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 01 Oct 2002 09:39:07 +0200

> ha valaki beszkenneli. de csak 3 koncertkép van, az 1iken
> csak az üres színpad és flóri nincs megörökítve.
Küldheted, szkennelem.

Ezeket ismeritek, ugye?
http://www.kraftwerkcenter.free.fr/pages/paris_photos.htm

> sokan mentek 2x-3x.
Én a jegyeket számolom, amiket el kellett adni.

> jólenne. de az esély annyi mint a sajtóközleményekkel (10%) vagy még
> annyi sem mer pl britnire 20000en mennének el és
> különbenis britni nagyobb sztár és a főnök is ismeri. szerintem nem
> meghíváson múlik. ahová éppen menni akarnak.
Egy telefon megér akkor is.

> jajaja. de akkormá a környező országok is mondhatnák ezt.
Engem nem zavar, hogy ők mit mondanak. Budapest van középen, de én
Prágába is elmennék szívesen, ezen ne múljon.

> a fenese érti mikor hová mennek, mennének el.
> japcsi után usa lesz tutira.
Szerintem meg otthon is koncertezni fognak. Elég durva lenne, ha pont
némethonban nem lépnének fel.

-activer