[Kraftwerk.HU] Re: Art of Noise

Nagy Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 5 Sep 2002 10:05:30 +0200 (CEST)

Sziasztok!

Koszi a linkeket, az egyik oldalon valoban szep lemezcim
gyujtemeny talalhato. Kerdes, hogy ezek kozul mire lehet
meg rabukkanni. Elsosorban maxikra gondolok, sorlemez vagy
akar csak vmi bootleg ugysem nagyon hinnem, hogy kilatasban
van, a ZTT oldalan mar nincs is fenn az AON, sajat
oldalukat sem talaltam mar nagyon regen. Pedig a Seduction
megelenese elott ugy tunt, hogy nem csak egy lemezzel
jonnek elo - meg utoljara.

Na, mind1, ami nekem van es vmilyen formaban megoszthato:

CD-n megvan a Who's afraid-on kivul minden ertelmes
anyaguk. (A Best of-bol csak egy szint vettem meg.)
LP-n megvan a Kissnek ket maxija, a Paranoimianak egy
maxija meg most sikerult beszereznem ket o"smaxit, egyet a
Close-rol a masik meg inkabb csak relikvia, egyik oldalan a
Beatbox van - meg a masikon is, csak eppen mint kisult
kesobb ezt ugy neveztek mar, hogy Close (to the edit). Van
meg egy Re-works albumom is, annak is erdekes az egyik fele.

Ha valakit erdekel vmi es kitalalja, hogy hogy tudja
atvenni, szoljon nyugodtan es atveheti.
Ha valakinek van vmi erdekessege (allitolag egy video is
megjelent valaha), azt is szivesen vennem. (Nekem az elso
AON felvetelem egy tevebol felvett elo eloadas volt,
lenyomtak a Close-t es a Beatboxot, az Magyar Kiralyi meg
leadta, valamikor meg talan a '80-as evek legeslegvegen.)

Sziasztok!
+g+

Powerplant <btokraftwerk.hu> írta:

> [...]
nagyon