[Kraftwerk.HU] offtopic: jarre-bootleg

Péter Tamás kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 5 Sep 2002 12:11:29 +0200

> Hallottam még régebben,hogy Jean-Michel Jarre egyszer csinált egy lemezt,
> amiből csak egy példány létezett, és lehetett rá licitálni. Azt nem tudom
> mennyiért ment el, de a fickó aki megvette azt nyilatkozta utána, hogy
neki
> minden pénzt megért. Ti is hallottatok erről, vagy csak engem vert át egy
> JMJ rajongó. :-))))

A kései válaszom kéthetes szabadságnak tudható be...
Létezik ilyen lemez, a címe: Musique pour Supermarché.
Egy jarre-kincsesbánya-oldalról le is töltöttem ezt az állítólagos 1
példányszámú albumot + egy pesti koncertet.
Még idoben cselekedtem, az oldal nem sokkal azután megszunt.  :(
Az anyag monó és elég szar minoségu, de valamelyest átjön az eredeti
hangzás.
Tipikus Zoolook-szintu muzsika, 2 track egy az egyben át is lett véve onnan.
(Összesen 8 track.)

A netre felrakást kérésre valószínuleg meg tudom oldani - persze korlátozott
ideig.