[Kraftwerk.HU] Re: Re: Meg egy par gondolat activer levelehez

Szathmari Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 12 Sep 2002 13:07:31 +0200 (CEST)

On Thu, 12 Sep 2002, Powerplant wrote:

> [...]

Csupan en is azt akartam erzekeltetni, hogy a kiadok allaspontja rossz es
helytelen. Mint ahogy te is irtad, nem az egyuttesek szoroznak, hanem a
kiadok.

> azé azt biztos fog! meg énis!

mar varom :)
Lesz majd valami HIFI cucc ahol kozben megy a jokis KW?

> tudnék ajánlani valakit akivel megbeszélhetitek ezt a dolgot útközben...
> :-)))

???? activerre celzol? Semmi bajom nincs vele, csupan egy kis
velemenykulonbseg.

Udv

--
Szathmari Gabor  >>-----> E-mail >>-----> dr.halalofreemail.hu

	Es wird immer weitergeh'n -
		Musik als Trager von Ideen	- Kraftwerk(c)