[Kraftwerk.HU] Re: Meg egy par gondolat activer levelehez

activer kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 12 Sep 2002 16:47:03 +0200

> Nagyon is helyes. De lattom itt a problema forrasa. Te megengedheted
> magadnak az 5000 Ft-os CD-ket, mas meg nem.
Megengedhetem magamnak, mert "jogdíjat" kapok.
Ja, én középiskolás koromban vettem meg a bakeliteket, Bécsben, a saját
diákmunkás keresetembo"l.

> Nem toltenem le mert a tomoritett zene rosszabb minosegu. Epp ezert veszem
> meg CD-n (ha van ra anyagi keretem, ha nincs, addig ott az mp3).
Én mondjuk eléggé kényes vagyok a mino"ségre, de 128KBit/s-tól fölfele
azér jól szól minden, hiába van a tömörítésben némi veszteség.

> Jo, en majd viszek sajatot :))))))))))
Honnan fogod letölteni? (1000x bocs)

-activer