[Kraftwerk.HU] Re: Techno Pop

Szathmari Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 21 Sep 2002 00:10:13 +0200

> Nekem is tetszik, nem tudom, miért nem játszották élőben. Arra tudok
> gondolni, hogy ebben a kb. 7 és fél perces számban nagyjából 2 perc ami
> dallamos, a többi az kemény dob és effekt, és talán bonyis lenne
> koncerten leadni. (Ha már a doboknál járunk: sohasem értettem, hogy
> hogyan lehet pedálok nélkül dobolni, l. KW).

De a TEE-Abzug-Metall auf metall is elegge monoton sokaig, megis jatsszak.
Vagy az Autobahn.
Lehet azert nem jatsszak mert nem jott be nekik ugy a lemez ahogy vartak
volna?

Ezt hol lehetne meghallgatni?

--
Szathmari Gabor  >>--> E-mail >>-->  halalosgtpepper.sch.bme.hu

	Es wird immer weitergeh'n -
		Musik als Trager von Ideen	- Kraftwerk(c)