[Kraftwerk.HU] Re: Re: Techno Pop

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 21 Sep 2002 08:48:23 +0200

From: "activer"
Sent: Friday, September 20, 2002 10:48 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] Re: Techno Pop

> (Ha már a doboknál járunk: sohasem értettem, hogy
> hogyan lehet pedálok nélkül dobolni, l. KW).
mer? alapból megy. dobgép az dobgép. lehetetlen az összes
dobszólamot két kézzel ütni.
nomeg lehet hallani hogy icipicit szabályos. az a része auto.
(a 'human feel' funkció használata nem rájuk jellemző...)

> tudtok valamit Bartosról, merthogy hónapok óta "studióban van".
de legalább ha ő benntvan - ki is hoz valamit...

> De mást sem játszottak élőben: Metropolis, Antenna, Europa endless stb.,
> legalábbis nem tudok róla.
szerintem az első volt... nemtom biztosan, szétkéne néznem.