[Kraftwerk.HU] Re: Metropolis, Toccata Electronica

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 22 Sep 2002 00:22:28 +0200 (CEST)

> Metropolis (Machine-Version) (5:35)
>
> De ez csak valami feldolgozás, nem?

A Toccata-n van cover verzió is 1-2 számból (vagyis otthon
átbütykölt utánzós zene), eredeti single verzió, koncert
(pl. a fent említett, és ez igazi, nem hamis), meg rajta
van a Techno Pop című számnak az az 1983-as verziója,
amiről én a mai napig nem tudom eldönteni, hogy KW termék-
e, avagy sem (állítólag ez lett volna rajta a Techno Pop c.
albumon). Szóval a Toccata egy kis csokor ebből is abból
is. Ja, meg a Zehn Kleine Negerlein c. szám nem igazi;
olvastam a neten, ki készítette, de elfelejtettem.
Összességében szerintem elég jó kis bootleg, kellemes dolog
betenni a lejátszóba, oszt válogatni róla. Nekem bejött, 1-
2 szám kivételével.