[Kraftwerk.HU] Lesz-e Kraftwerk ? (fwd)

Zsolt kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 10 Apr 2003 11:35:05 +0200

At 10:24 2003. 04. 10.t Conve +0200, activer wrote:

>Azért jól belegondolva, vigyázzunk Bartossal. Ne várjuk, hogy eljön, és
>lenyom nekünk valami retro KW koncertet! Ha jól tudom, a TDF-et adja elő
>csak abból az időszakból, a saját "Elektrik Music" számai közül van vagy
>3-4, ami jó (a TV a legjobb),  az "Esperanto"-t nem csípem.

Ez, persze, nem így van.
Igenis, Bartos a koncertjein túlnyomó részt Kraftwerk számokat ad elő. Pl a
2000-es
hannoveri koncerten a 18-ból a következők voltak Kraftwerk számok:
  - Numbers
  - Computerworld
  - Metropolis
  - The Man Machine
  - It's More Fun to Compute
  - Technopop
  - The Telephone Call
  - TdF
  - Neon Lights
  - The Model
  - Computer Love
  - Pocket Calculator
  - The Robots

Az már vita tárgyát képezheti, hogy az ő hangzásvilága mennyire jön be
valakinek.

-Zsolt-