[Kraftwerk.HU] ezisazis

IKR Kecskemét kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 15 Apr 2003 07:13:38 +0200

Köszönöm mindenkinek a jókívánságokat, még ha nem is köszöntem meg
egyesével!
A nászút majdnem Németország, Ausztiába megyünk Salzkammergut környékére.
Tengerhez bármikor el lehet jutni. :-)))

----- Original Message -----
From: "YoungOld" <youngoldofreemail.hu>
To: "Kraftwerk Levelezőlista" <kraftwerkobarcodesender.com>
Sent: Monday, April 14, 2003 10:26 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] ezisazis

Sok sikert a házassághoz, IKR és sok boldogságot!
Szabad tudni, hogy a nászút merre lesz? Respektálná a hölgy a
düsseldorfi úticélt?:)))
Talira meg naná, hogy piros ing lesz, mert csak!
Amúgy megjegyezném, hogy öllég szép számban húzzák rólam a DC++
filemegosztón a Kraftwerk cuccaim, amelyik csóka már napok óta
töltött, annak azért reklámoztam a .uh-t, meg a levlistet is... Meg még
egy-két embernek. Volt, aki meg is nézte. Tényleg PP!: lehet vmit tudni
a .uh látogatottságáról? Pl. mekkora ingadozások vannak, mennyi a
napi látogató, stb. Kíváncsi vagyok. Az nem érdekel, ha hamar
megöregszem, attól még genetikailag kíváncsi vagyok:)))

Üdv
YoungOld

Magyar Kraftwerk levelezőlista
kraftwerkobarcodesender.com