[Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU] Offtopic : KFT egy üttes

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 24 Apr 2003 17:25:44 +0200 (CEST)

Ekkhhhm. Na ja. Bevallom, mivel öllég young vagyok, ezért a KFT, Lerch,
stb. már nem az én generációm (bár a kft bejön). Ergo nem imsrem
annyira. VISZONT: olvastam valami gagyi bulvármagazinban Lerch
interjút, asszem pont ezt beszéltük annak idején. Elmondta, hogy
kapott egy emberkétől egy KW kazit (ha jól emlékszem, akkor a Mix
lehetett, de ez nem tuti), hogy na, ez milyen jó, ilyeneket kéne
csinálnod. Erre ő belehallgatott, és (komolyan ezt mondta az
interjúban): kivágta az ablakon.
Namármost: tőlem lehet Lerch bármilyen jó zenész, ember, estébé. De
ha másik stílust kifikáz ez zenész, azt nagyon (értsd: nagyon) nem
komálom. Nem korrekt. Most nem csak azért, mert én épp azt az
együttest szeretem, amit kivágott az ablakon. Egyszerűen ezt egy
zenész nem teheti meg. Itt írta le magát nálam Lerch...
Persze gondolom, sok levlistes meg szereti, nem vitát akarok kezdeni,
csak leírtam amit gondolok. Még csak nem is offtopic, bár még belefér
szvsz.

Üdv
YoungOld