[Kraftwerk.HU] Re: Re: Re: kivagom az ablakon mint macska a szodast

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 25 Apr 2003 09:35:45 +0200

From: "youwine"
Sent: Friday, April 25, 2003 8:35 AM
Subject: Re: Re: Offtopic : KFT együttes

> Lerchnek köszönhetünk néhány csodálatos dalt - úgyhogy maradjunk
> annyiban, hogy nem ezért az interjújáért tiszeljük.

erről van szó. ez a magán, saját véleménye. simaliba.
és dobja ki a kazettát az ablakon.
én meg üvegtéglán vágnám ki őt. ez a magán, saját véleményem.
(na azért túlzottan azért ne szapuljuk 1mást... :-) )

1ébként szükségünk van pl kozsó ""műveire"" és társaira.
nagyon. nélkülük nem tudnánk mi is az igazán szar és mi a jó.
_nekünk_.
mert másvalakinek fordított a helyzet. ez így jó.
amíg magát a _művet_ fikázzák addig _semmi_gond_.

aztán az megint más dolog hogy nekünk
történelmi bizonyítékaink vannak... :-)