[Kraftwerk.HU] Little Voice

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 28 Apr 2003 17:50:00 +0200 (CEST)

PP halk cérnahangjának hatékonyságát én is igazolhatom, akit
emésztő vágy tüzel eme felemelő élmény átélése után, az hallgassa
csak meg a párizsi szeleteket ;-)
Amúgy meg pár napja a DC++-on taláxottam egy angol csókával, a
megosztásában találtam egy Kraftwerk mappát. Belekuksolok, hát nem
benne van a párizsi koncert? Letöltök egy számot, hát ez detto a mi
recordingünk:)))) (Bár csak a fele volt meg neki)
Írtam neki, hogy héló, milyen hepi lenni látni nálad konci, mi lenni
felvenni pont...
Jól eldumcsiztunk vagy két órát (az én "hatalmas" angol tudásommal,
vicces volt). Megköszönte, meg hogy mennyire tetsztett neki a
felvétel... Bár nem tudom, hogy vajon észrevette-e, hogy a PP
vezetésével elindult négyszólamú bőgés mögött valami noname kis
német zenekar prünytögött szép csöndben:)))))))))))))))
See You in Budapest!!!

Üdv
YoungOld