[Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU] plüsspittbull

IKR Kecskemét kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 17 Feb 2003 08:04:25 +0100

:-))))))))))))))

----- Original Message -----
From: "YoungOld" <youngoldofreemail.hu>
To: "Kraftwerk Levelezőlista" <kraftwerkobarcodesender.com>
Sent: Saturday, February 15, 2003 1:49 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] plüsspittbull

Hi!

Powerplant: mail ment a freemailes címedre.

más: a héten volt egy big bráner műsor, amiben fürdőszobai
életképekből vágtak össze egy klippet. A dolognak két szépséghibája
volt: 1. fúk voltak, nem lányok:((((( 2: háttérzenének a Model német
verziója ment. Nos, én nem vagyok jó németből, de szerintem ha fiúk
voltak a képen, akkor nem "Sie ist ein Model", hanem "Er ist ein Model"
kellett volna. Mivel a zene szövegét nem lehet megváltoztatni, két
lehetőség maradt volna: lányokat mutatni, vagy másik számot berakni.
Picit zavart...

Üdv
YoungOld

Magyar Kraftwerk levelezőlista