[Kraftwerk.HU] a'lmodunk

Péter Tamás kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 19 Feb 2003 09:30:42 +0100

Elozo éjjel engem sem került el a kinyilatkoztatás. Úgy látszik valamiféle
angyal jár közöttünk, mert a KW-álom kezd lassan trendivé válni... Egy
alapos megfázás folyományaként az álom kifejezetten nyomasztó volt.
Helyszín: egy hazai kisváros muvelodési központjának szocreál stílusú
kisterme, KW koncert elotti pillanatokban várakozik az alig több mint 20 fos
tömeg. Jómagam színpadi technikusként vettem részt a rendezvényen. Az elso
dolog, ami rettenetesen zavart, a helyiség alaprajza: a hangfalak nem fértek
az emelvény két oldalára, ezért a terem hátulsó részére, a közönség mögé
kerültek. :) A koncert alatt nekem is fenn kellett tartózkodnom az
emelvényen, mint afféle ötödik tag, jól látható helyen (de minek?), hogy
malor esetén intézkedjek. Amint a fiúk a húrok közé csaptak (Die Roboter,
soha nem kezdenek ezzel), feltunt a két idegen srác, akik Hilpert és Schmitz
helyett zenéltek. Kiderült, magyar csávók voltak, mert egyikük utasított a
szám felénél, hogy ugyan menjek már hátra a keveropultos csajhoz (!!!),
ellenorizzem a hangzást. Hátramentem, átvettem a csajtól a fejhallgatót:
valami rettenetes tompa, alapzajos zörgést hallottam, de hirtelen
felindulásom ellenére sem volt szívem elzavarni ot, mert egy kedves
kolléganom volt az.
Lezajlott a koncert (tracklist-re nem emléxem), Kraftwerkék némán szobroztak
valami félreeso sarokban. Odamentem, kérdeztem tolük, mi van, nem szóltok
egy szót sem? Kínos csend után megszólal az egyik magyar tag: "Azé' jók
vótunk."

Vekker...