[Kraftwerk.HU] Re: KW típusú találkozások

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 23 Feb 2003 19:40:10 +0100

From: "activer"
Sent: Saturday, February 22, 2003 1:27 AM
Subject: [Kraftwerk.HU] KW típusú találkozások

> Nemrég a BP TV-ben ment egy barom műsor, embereket szólítanak le egy
> [...]
> BUMMM.
jajaja. de az egész """""műsor""""" eleve gázos. hátméghogy ez is
becsúszott...

------------
> Ma kaptam meg a "Magyar PC Magazin" márciusi számát. A 86. oldaltól egy
> [...]
> automatikát, csak azokra, amelyek tényleg halkan szólnak, és zavaró a
> hangerőkülönbség (tipikusan ilyenek például a Kraftwerk együttes CD-i)."
> BUMMM.
b+ ezek barmok. reklamálni hol lehet?

1ébként újabban szokássá vált hogy többször említik őket teljesen
más dologgal kapcsolatban...

------------
> Nézegetem időnként a koncertvideókat. Szerintem a fiúk fölé kivetitett
> képek, animációk egy része igen fantáziaszegény.
jajajaja. kicsit lehetett volna feldobni valami újabbal, de... jóaz.
inkább _új_számokhoz_kéne_új, modernebb videó...

> Vizuális koncepciók alakulása sorrendben az elkövetkező években:
> [...]
jó a megfigyelés... :-)
tán nemsoká eljöhet ez az idő. ha 80 éves korukban, amikor már bottal,
tolókocsival tudnának csak felmenni a színpadra - akkor megérteném.
csak legyen akkor is koncert...! addig meg nem árt ha megjelennek
személyesen is...
amúgy jó lenne ha csak lemezt kapnánk! legalább lenne... ;-)))