[Kraftwerk.HU] Re: DVD audio (lassacskan mar 'uj album vita' lesz a cim)

activer kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 04 Jan 2003 01:18:46 +0100

   > a többiek sem hazudnak. csak erősen csúsztatnak...
   > időpontot említett valaki? ott a csúsztatás...

A napokban fejeztünk be egy anyagot/fejlesztést, ami CD-n jelenik meg
január közepén (nem zenei CD!). Ez lótúró ahhoz képest, ami munka lehet
egy profi együttes -l. KRAFTWERK- új CD-jének világpremierjével
kapcsolatban (promóció előkészítése - bruhhh, grafikai- és
arculattervezés, nyomda, gyártás, szerződések, koncertek (?) stb.) és mi
is jócskán, 9-10 hónapot késtünk vele mindenféle okok miatt. Nálunk
leggyakoribb gond az volt, hogy a mesterpéldánynak hitt változatban
mindig újabb hibákat találtunk, a hosszas tesztelés ideje alatt pedig
bizonyos dolgok érvényüket vesztették vagy végülis nem tetszett úgy,
ahogy megcsináltuk előtte, ezért át kellett alakítanunk. Ha igaz az,
hogy R&F eléggé kényesek a tökéletes eredményre (és miért ne lennének
azok), akkor én el bírom képzelni, hogy akár 3 éve "kész" anyaguk van,
csak éppen "valami mindig közbejön" és nem érzik tutinak.

Szóval csak a "lesz" a biztos.

Meg aztán, ha YouWine állíthatja, hogy "nem lesz új cucc", akkor én
állíthatom, hogy lesz.

Punktum.

-activer