[Kraftwerk.HU] Re:Tribute

activer kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 09 Jan 2003 11:24:34 +0100

> Kraftwerk-Tribute albumot, se szeri se száma a nekik
> címzett daloknak pl. az mp3.com-on, vagy bárhol a világon.
tudnál ilyen kifejezett tribute linkeket küldeni? én csak remixeket
ismerek, kb. 6-10 darab, amit érdemes meghallgatni (a többi annyira
gagyi teknodiszkotranszdansz, hogy akkor inkább már a kecsup szongot
hallgatom :-) ) Rengeteg ún. Kraftwerk rajongó nem érti ezt a zenét.

> Egyébként nem hiszem, hogy túl sok újat tudnának
> felmutatni a hőn áhított új albumon...
???
Erről PP-vel már leveleztünk egyet, de ilyesmi azér lenne
- globalizáció
- környezetszennyezés (mindent ide értve: a kipufogógáztól kezdve az
antikultúra bigbrother-ig)
- világháló
stb.

> Kovács Ákos szavaival élve:
> "...elmondatott minden, ami elmondható..."
ha jól gondolom ő az "ÁKOS"
ha "...elmondatott minden, ami elmondható...", akkor miért ad ki
albumokat? én a rádiónyilatkozatai közül hallottam párat (a zenéjétől
távol tartom magam), olyan ellentmondásos személyiségnek tűnik nekem,
egyszer sámán design, aztán kicsit katonás a hűségben, most meg olyan
bölcselkedős. Hallottam a verseiből részleteket, az nem volt vészes.

-activer