[Kraftwerk.HU] Re: Den Atelier...

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Fri, 10 Jan 2003 21:22:29 +0100

From: "Lovas Gabor"
Sent: Friday, January 10, 2003 4:24 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] Den Atelier...

> Az alábbi a gonom ezzel az anyaggal: 2 CD-s, ha kiírom audióba...
az miért baj?
de mondom még1x: ha az mp3 gagyibb minoségu -> nem lesz jobb az audio,
ebben az esetben inkább mp3

> 11 - Techno Talk.mp3
jó ez a cím!

> Az úgy esetleg nem lenne jó, hogy: miután úgyis mp3-ban kaptam meg,
> kiírogatnám így, plusz hozzácsapnék pár újabb keletű, friss szerzeményű
> KW-stuffot? Most -elvileg- 2 szerverről is bent vagyok a Dant FTP-n,
> szép lassan csorog pár videoklipp meg tribute :)
jajajajajajajaja
amúgy ki mi pontosan az a dante?

> Esetleg egy hazai KW-stuff-szervert indítani valahol? :)
lehetne.
csak _pl_ nekem mind1 lenne:
1. itthonról modem -> lehetetlen bármit is letölteni (mexakad állandóan,
iszonyat drága lenne)
2. munkaheyen -> isdn2, de ált csak 1 vonal, erre vagyunk 16an...,
(északára meg gyakran megszakad, kifagy a ketyere stb., igaz néha bejön)
tehát inkább egy lemezgyárat kéne indítani... ;-)