[Kraftwerk.HU] Re: Re: Den Atelier... [Powerplant]

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 15 Jan 2003 14:22:47 +0100

From: "Lovas Gabor"
Sent: Wednesday, January 15, 2003 1:59 PM
Subject: [Kraftwerk.HU] Re: Den Atelier... [Powerplant]

> Az a brazil FTP szerver, ahonnét ilyen lassan jön minden :(
címe?

> Itthonról én is modemmel vagyok, már lassan 5 éve. De nem is itthonra
> szoktam letölteni, innét csak bosztatni szoktam pár linuxos gépet, ahova
> letöltődnek. Meg ha jól olvastam itt, anno Szathmári drusza is
> felajánlotta hogy akár hozzá (a Schönherz koleszba) is be lehet menni
> ezekért; s ha már ott vagy, akkor máris közel vagy a 100MBit-es
> hálózathoz, nemde? :D
jajajaja. csakhát nem vagyok guru, nemtok bo.szt.tni másik gépeket,
nomeg nem is tudnék.
jajajaja. csak nem járok arrafelé. de ha az anyag mennyisége indokolja...

1 biztos: ha valakinek kell valami én azonnal tudom küldeni. ha nekem
valaki elküld valamit - szétküldöm másnap 10 felé. inkább ennek a
hatékonyságán kéne javítani.
akik ismernek - tudják hogy gyorsan küldöm a megbeszélt cuccot.