[Kraftwerk.HU] no mail

Lovas Gabor kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 27 Jan 2003 07:14:48 +0100

Sziasztok.

Átmenetileg (előreláthatólag 2-3 hónapra) 'no mail' -ba kapcsoltam magam
eme listához tartozó beállításaimat, ezért ha bármilyen engem érintő
vagy nekem szóló levél vetődne fel, megkérném az elkövetőjét hogy egy
CC-t eresszen meg felém is.
Az ok nagyon is prózai: költözni készülök február eleji időponttal, de
még az új leendő lakás nincs meg, csak a hozzávaló vételár egy része;
így az ezzel járó bonyodalmak (hitelfelvétel, -elbírálás, -folyósítás,
"anyámkínja") fognak várhatóan ennyi ideig elhúzódni, ezért is szeretném
a felém érkező levelek számát csökkenteni, illetve addig is megszokni,
hogy milyen kevés listás levelet kapok :)

Továbbá magánban várom azon kedves, segítőkész listatagok jelentkezését,
akik erre a rövid időre tudnak -e albérlet-ügyben segíteni itt
Budapesten (v. környékén), esetleg van olyan ismerősük aki igen.

Köszönöm előre is.

LoviGabi