[Kraftwerk.HU] 2 ev nagy ido:

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 27 Jan 2003 22:51:51 +0100

2 éve kezdtem a honlapot...
2000 nyarától folyamatosan böngésztem a neten és
nem találtam semmi magyar nyelvu infót kedvenceinkrol.
mivel akkor nem voltam itthon - tukön ültem hogy végre
valami szerényet össze tudjak hozni.

2 éve tavasszal volt egy 2-3 hónapos pangás
de icipicit, ha egy betut is, mindig faragtam a tartalmán.
(a frissítés listát csak 01-09-23-tól írom)
osszel jött a képáradat...
igazából képeket nem szándékoztam bemutatni, csakhát
páran nyomtak ezügyben... és egyszercsak megindult a
zippek áradata... na nem bántam meg, ezúton is örök hála
illeti meg a képek többségének gyujtojét és rendszerezojét.

...majd köv év tavasszal (02-03-01) az új cím tárhely használattal...
szintén örök hála ezekért!!!
és úgy gondolom hogy a levlista nem hab a tortán, hanem
a torta része...

a külso az csak annyi amennyire értek hozzá... de a célom mindig
az egyszeru, következetes megjelenés. és persze gyorsan letöltheto.
(mindenféle irányzattól, divattól mentes... lehet elavultnak nevezni)

a régi honlapot továbbra is fenntartom reklámmentesen:
http://kraftwerk.fw.hu
a legrégebbi pedig: http://www.extra.hu/kraftwerk
esetleg: http://kraftwerk.uw.hu
(és még számos lenyomat van...)

ez van. a frissítések már spontán jönnek.
ha valakinek van bármi használható anyaga (cikk, interjú,
saját írás, saját készítésu kép (háttérkép!), hangminta stb)
ne habozzon elküldeni!
jelenleg pl az új ausztrál cikkek kerülnek fordításra,
a pár angol szó LE LESZ FORDÍTVA NÉMETRE (IGAZ? >;-))) )
és stb...

(és mi van a vendégkönyvel? tessék beléje irkálni!)

most csak ezt úgy írtam, a mai frissítésnél jutott eszembe...
(majd a találkán elfújjuk a gyertyákat is... ;-))) )