[Kraftwerk.HU] Re: [Kraftwerk.HU] [Kraftwerk.HU] Új címe van a lemeznek

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 6 Jul 2003 23:22:17 +0200 (CEST)

> [...]
de
> France
> 03" album will be released in the USA by Astralwerks, subsidiary label
> of EMI
> Records and at Europe by EMI Music Germany.
> According to an official note of German EMI the new Kraftwerk album
will
> have 10 tracks. Information about the contents is not confirmed,
> because EMI
> haven´t receive yet copies of the material and Kraftwerk still finishing
> mixing of new album in your Kling Klang studio at Dusseldorf,
Germany.
> The
> new name of Kraftwerk album will be "Tour de France Soundtracks",
> replacing
> the previous "Tour de France 03".

Meglehetősen piacképtelen a nyelvtudásom, ezért nem vágtam le
teljesen: most akkor a leguccsó infók szerint mikor jelenik meg az
album és a kislemez? Mert összekavarodtam a fenitekben. Amit
leszűrtem: amcsiknál az Astralwerks adja ki (EMI leánycucc), itthon meg
EMI Germany, de még nem kapta meg a kiadó a lemezt, mert
szötykörésznek rajta a skacok (tessék figyelni, jól értem-e):
"mixing of new album in your Kling Klang studio at Dusseldorf"
Hát ha jól értem, kaptunk egy kedves ajándékot, ők mennek az utcára,
mert nekünk ajándékozzák a stúdiót ^..^
Hát nem süti?!:))))))

Üdv
YoungOld