[Kraftwerk.HU] nejó

CyberBob kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 8 Jul 2003 22:59:23 +0200

"Ritkán beszélünk, de szóba hozom, úgyis épp aktuális egy tel. Ha jól
> emléxem sajnos az ő hangszerparkjuk csak 2 darab erejéig esik egybe
> a Kraftwerkéékkel, azzal meg tele a net mint info bázis. De ez rajtuk
> múlik. De szerintem állandó elfoglaltságban élnek, mert mindíg
> valamilyen lemezen producerkednek, másnak studióznak. Számukra az
> idő oly értékes lehet, hogy gyakran a jól fizető bedolgozásokat is
> lemondják, hogy a saját projektet csinálhassák.  "

Na. NEO-ékra haragszom, iszonyat nagy arcok és ha papa nem tette/teszi
alájuk a lét, akkor valszeg nem azon ámúlnak el, hogy Az Electric Cafe
hogyan szól, hanem tényleg a kis 3 csatornás c64 chipet gyúrták volna még
sokáig.
A másik, hogy érdemes különben megnézni a honlapjukat(www.neoworld.hu, vagy
valami ilyen).
A harmadik, hogy most voltam a mezőtúri rockfesten, direkt miattuk utaztam
majd 200 km-ert autóval (ergo no drink, levlistás ismerőim ismerik az
autómat, ha máshogy nem küldtem róla 2 képet már...:-), kifizettem még a
három német vendégemnek az aznapi beugrót, és közben meséltem a neoról,
zenét direkt nem mutattam, csak az első lemezükről a megadiszkóslágert.
Tökre vártuk, meg minden, erre kaptunk egy órányi fosul szóló(pedig előttük
a LB 27 qrva jól szólt!), majdhogynem unalmas, a két gitárral széthülyített,
picsarészeg énekessel megbájgerolt esztrádot, amelyben 4 érdemleges dolog
volt összesen.
1. A tour de France alapjain nyugvó kis kompozíció
2. A Depeche Mode: New dress
3. A Come on it's time című saját szösszenet,
4. A kivetítés.
Haragszom rájuk, igenis nekik kötelességük lenne erre is odafigyelni, nem
pedig unalmas képpel kiállni, és nagyritkán a top-delay-t tekergetve bambán
vigyorogni:"na hülyegyerekek, ilyet úgysem hallottatok még!"
A németek meg amúgy beleszartak ebbe az egész neoba ezek miatt, égett is a
pofám rendesen. Hazafelé persze meghalgattuk az új lemezt, arra meg
aszonták, hogy így már másabb egy kicsit a dolog, de akkor is new wave
majmolás, meg írdatlan koppintások tömkelege. Példának hozták fel a Come on
it's time című nótát, melynek az egyik részét 1 az 1-ben leszedték Alan
Wilder:Bloodline c. lemezének 4. számából.(Címét most nemtom fejből)
Passz.
KINEK VAN MÁR MEG A TDF 03 MAXI?
Gyerekek!
Eltelt 1 nap már!!!!