[Kraftwerk.HU] Re: rendeles

A Tonal Diktatur kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 12 Jul 2003 14:48:32 +0200 (CEST)

  Elnézést a kavarásért!

 Íme a téma:

Na,szerintem meg a tdfet nem ujra elovettek(semmi koze a
83ashoz),hanem egy,a teljesen mai hangzast,dalt irtak tdf
cimmel.Aktualitasa van,de felek,ha ezt a dalt,mondjuk dj fekalia tette
volna meg,ezerrel fikaznank,vagy nem is tudnank rola.Ez a
fanatizmusunk.
> Óvatosak a fiúk. Nem lehet könnyű. Nagy lehet az elvárás, hiszen
> szerintem pont azért kezdtek egy új lemezbe, mert igény van rá,
> méghozzá nem múló igény. Szerintem ezért is nyúltak egy már
> megjátszott témához, mert így azok is megkapják amit szeretnének,
akik> a megszokott hangzásra vágynak.

 És én: Meghallgattam a maxit és változott a véleményem. Határozottan
teccik a műsor, de fenntartom, hogy üres, nincs befejezve akár az Expo
2000 és némi általuk már egyébként bevált módszerek alkalmazásával
sokkal karakteresebb lehetett volna. Ezt majd később....
  A Kraftwerk nem lehet rászorulva az elvárások teljesítésére mert ők
diktálták a stílust amelyből később az elvárások gyökeredztek. Nem
hiszem, hogy az igények kielégítése érdekli őket mert akkor már 10-en
valahány lemezzel jelentkezhettek volna a 90-es években ha
összeszedik magukat mint más zenekar. Másrészt a
legutóbbi "sor"lemezük óta 17 év telt el, ami 1-2 generációt jelent
Kraftwerk nélkül. Tehát az azóta felnőttek és a nálam fiatalabbak már
nem ismerik vagy csak kevéssé a zenekart, így nem támad bennük az
igény az általuk ismeretlenre. A maradék (mi) meg kiveszőben vannak
és betagozódnak az életbe.... Egyébként az együttes anyagilag sem
szorul lemez kiadásra.
 A téma nem lett megjátszva amennyiben azt zeneileg értjük, tehát nem
jelentkezett ez a hangzás általuk. Ez a nagy szerencse, bár állítólag a
lemezen lesz egy újrajátszott 1983-as TDF. Üdvözít: Tyby