[Kraftwerk.HU] cogito ergo...

activer kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 21 Jul 2003 08:34:48 +0200

> A TD kolléga írásának azon része, hogy hangszerelés, meg "pergőt
> kölcsönadni", persze, tovább lehet gondolatban (de szigorúan ott!)
> mixelgetni a TDF03-at, de gondoljunk abba bele, hogy a KW hihetetlen
> nagysága az egyszerűségében rejlik a mai napig is. Zenész kollégák
> tudják, hogy "bazze, tök jó nóta, és milyen egyszerű!Miért is nem jutott
> az eszembe, inkább nekem!) Nekem is folyton hozzáíródik egy-két dolog
> gondolatban, szinte minden halláskor.
 > Tiszta, brilliáns hangzás (természetesen 4 számos cd-ről
 > beszélünk...:-), letisztult, a mai kornak megfelelő stílusban.

csak ha Te csinálnál ilyen számokat (főleg v3), akkor senki sem arról
áradozna, hogy milyen brilliánsak és nagyszerűek, hanem hogy milyen
tucat és középszer az egész, és az mp3.com intelligent techno
szekciójában még tán 8 letöltést is elérnék

a tdf2003-at csak azért hallgatjuk, mert eredeti kw

> És szárnyal a gondoltat! Szerintem ez a lényeg!
> Gondolkodtat!
Gondolkodtat? Mi? Hát éppen, hogy nem. Pár másodperc van benne, ami
érdekes, kicsit kw-es.
Inkább abban az értelemben gondolkodtat el, hogy -mint a Spiegel
anyagból kiderült- minden nap bejárnak dolgozni (hétvégéken is!), és
ennek ellenére hogyan sikerült _mindezt_ előállítani?
Félek attól, hogy Ralf alól kicsúszott a valós világ: saját magát teszi
röhejessé azáltal, hogy 168 órás munkahétről beszél, aztán a kezünkbe
kapjuk ezt a maxit...
Talán az album...

> Amennyire minimalista, repetatív(ezért nem szeretem a "befejezetlen"
> kifejezést sem), annyira tökéletes.
Itt a tdf2003-ra gondolsz? Mi ebben a tökéletes? Persze előbb
definiálnunk kellene a fogalmak pontos jelentését.

> szerintem...:-)nomegatöbbiek...Tomek kolléga pl.
hallgasd meg Tomek "Softwerk"-jét, az eleje nagyon jó, ha florian
hangzás ügyében kicsit belepiszkálna elmenne aranykoros kw-nek, szóval
lehetne manapság is jó zenét csinálni. csak ahhoz némi fantázia és sok
munka kell!

> (de az nem jelenti, ugyebár,hogy mindenki egy ralfhütter.)
Ralf-ban az az egyedülálló és ebben volt zseniális, hogy egyszerű
dallamokból, ütös ritmusokból és effektekből egyedi zenét tudott
csinálni. De azt gondolom, hogy mint tanult klasszikus zongorista nem
sokat érhet, és Joplin "maple leaf rag"-jének lejátszása is komoly
gondot okozna neki. Tehát nem ralfhütter-nek lenni, az lehet erős
dícséret is. (Őszintén szólva annak örülök, hogy láthatóan a tavalyi
koncerteken valóban élőben nyomta a főszólamot itt-ott, ez megnyugtatott
picit, a TEE-ben még általam észrevehetően is sikerült elrontania...)

> Akkor most sötétség fog ránk borulni holnaptól, vagy mi?
nem, legkorábban szerdától.

> Ja, a majd 3 éves fiamnak kedvenc nótája a Pocket calculátor? (Persze a
> bóbita mellett...:-)
Gryllus Vilmos? Nálunk ő a "slágerlistás"

-activer