[Kraftwerk.HU] Stimme der Energie

A Tonal Diktatur kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 22 Jul 2003 22:48:34 +0200 (CEST)

>  Mert akkor már a köz letojta a Kw-t.
>
> Nem igaz!

 A köz már jóval előbb megtette ezt. Emléxem, 83 körül minden
kezembe akadt Német túristától megkérdeztem mi van arrafelé a kw-
vel? Erre a bajor kamionos sörivói mind legyintettek, hogy má rég nem
divat. Ezt a totális művészi érzéketlenséget.

> És ugyanúgy itt vettem meg a 2 amerikai kiadású KW cédém közül az
EC-ét!.(a másikaz autobahn...)

 Egy meghallgatásra érdekelne a minőség.

>a szomszéd (!) utcából, cimborám> egyszercsak nekem adta.

  A köz.....

> módón mind a 600W-ot oda tekerem neki....

 És én még aszittem jó teljesítményűek a Genelec 1024 A párom.

>  A Boing- Boom Tschak és a Music N-S pofátlanul szellős

> Nem is lehetnek!!!!> Nem erről szól a világ!

 Ha egyszer lehetett bármi, akkor lehet még egyszer is! Hogy a világ
milyen az csak ne befojásolja a zsenijét!

> Ha mai szemmel nézed/hallgatod a MNS-ot, ne haragudj> szerintem
elmosolyodsz egy-két részen nem?

  Na azt a legkevésbé! Semmi fakulást, jelentősségvesztést nem hallok
ki belőle. Mit tartunk benne nevetségesnek? Túlhaladott? Nem hiszem.

>  Jól különálló hangok, amik mindíg is jellemezték a kw-t és kopogós>
felfutású burkológörbék (software gépek)

> MOST!
> Miután az EMU is befejezte a sampler készítést, mondván, hogy a
software> szintik lekörözték...> UGYAnmár!!!

 Ezt nem egészen értem. Pontosítok: A kopogós burkoló adta
konkrétság már a Man M lemezen kararakteres volt és nem csak a
software ilyen kopogós, de leginkább az ilyen műanyag (meg az EMU
késői dolgai....)

>  A mű tehát nem képes elvonni a hallgató figyelmét annyira, hogy
egyéb> > művi agyi tevékenységeit korlátozza és önnön
befogadásának élménye által annak személyes vonulatait minél inkább
háttérbe rekessze....

> Nálam a zene (KW) soha nem erről szólt...

   Pedig ez a művészet leglényegibb hatásmechanizmusa.

> IGAZ!Nekem is szakadt a pofám...De arra még mindig kiváncsi
vagyok, hogy a> "Der Stimme ..."c. részt mivel csinálták 75-ben...

  Marha egyszerű! Végy egy EMS 5000-es vocodert kb. 8 Millió forintért,
és a belső oszcillátorát 60/40%-ban keverd a belső zajával (ezt némi
sávkorlátozás után) Slew rate-100%; voice/unvoice- kb.70% és olvasd
bele a borítón látható szöveget és máris hasonló lesz az eredmény
(merthogy ugyanazt 2X pont nem lehet)