[Kraftwerk.HU] Re: Re: Re: Re: KW & 1984

IKR Rt. Kecskemét kraftwerkobarcodesender.com
Thu, 12 Jun 2003 08:07:22 +0200

Nem igaz, hogy nem értitek!!!
Ez olyan, mint ha te olvasnál egy könyvet, és közben hallgatsz egy
együttestol zenét, és számodra a ketto összepasszol és vagy a könyv, vagy a
zene hatására eszedbe jut a másik.
Nekem ilyen volt, hogy még gyermekkoromban megkaptam a DM Singles 81-86-ot
kazettán és a Winetou könyvet. Hallgattam a zenét és közben a kyönyvet
olvastam. Bármikor meghallom a DM-tól valamelyik számot, a könyv is eszembe
jut. És fordítva.
Na, világos???

----- Original Message -----
From: "Powerplant" <btokraftwerk.hu>
To: <kraftwerkobarcodesender.com>
Sent: Wednesday, June 11, 2003 11:11 AM
Subject: [Kraftwerk.HU] Re: Re: Re: Re: KW & 1984

From: "Szathmari Gabor"
Sent: Wednesday, June 11, 2003 11:03 AM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU] Re: Re: Re: Re: KW & 1984

> A HANGULATA JOTT OSSZE, A FEELINGJE

b+ rohaggyak meg de nem értem hogy jön a 2 hangulat össze...
valószínu megrohadok... :-)))

najó nem akarok kötözködni (ez már az...) - ez a magán véleményed -
ezt tiszteletben kell tartani... csak érdekes... ;-)

a szánalmasnak meg írtam... egy 'Meg nagyobb josag'-ot...

Magyar Kraftwerk levelezőlista
kraftwerkobarcodesender.com
http://www.kraftwerk.hu/levlista