[Kraftwerk.HU] Re: tdf 03 kritika - format ko:veze'se

activer kraftwerkobarcodesender.com
Sun, 22 Jun 2003 00:54:08 +0200

> soha nem lesz többet autobahn. és ne is legyen. manapság bárki tud olyat.
??? gondolom a hangzásra/technikára gondolsz, nem a zenei tartalomra.

> az elavult ehhez képest. és a többi is. hiába örök.
??? ugyan! az elektroncső is elavult, komoly erősítőkben mégis az van!
mitől avult volna el az autobahn, az autobahn hangzás? én baromi
szívesen mennék egy minimoog-os koncertre, és egy ilyen vadi új albumnak
is örülnék. Persze jók ezek a dögös hangzások, de azért mégis a zenészek
az érdekesek, nem?

> minden
> emberi dolgot nélkülöz. színtiszta gép érzelem nélkül. ez már nem robot -
> ez már űrzene.
??? majd hallgassuk meg cdn is, ez sejtésem szerint éppen az emberről, a
küzdelemről és a kitartásról szól. Pl. themanmachine-be sok érzelem
szorult, éppen ettől olyan pikáns a kw, látszólag gépies, monoton, üres,
steril, de aki odafigyel, meghallja benne ezeket a rejtett dolgokat, és
beleborzong a szépségébe.
Az űrzene (l. spacelab, jarre-equinoxe stb.) meg más dolog, ez nem az.
EZ KRAFTWERK 2003.

> mi a t_k_m az a sterbinszki?
valami dj gyerek, nem?

-activer