[Kraftwerk.HU] SP, Peter Zinoviev

activer kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 06 May 2003 14:42:35 +0200

Szia!

Én nagyon szívesen belehallgatnék. Talán Lovigabi-hoz fel tudod tölteni.
Amúgy hol vetted a CD-t?

> miközben hallgatom eléggé kw-esen szól.
> bár a dallamok kevésbbé magávalragadók, de mégis jól szól az egész.
> ezek az oroszok is tud6nak valamit...

Az tuti, hogy az orosz és ukrán szoftveresek zseniálisak, valószínűleg a
zenészeik sem rosszak. Még tavaly húztam le az emusic.com-ról "Pete
Namlok and the New Composers" számokat, a "new composers" egy orosz,
elektronikus zenét játszó együttes. Érdekes kezdemények ezek a számok,
bár fantáziátlanok : jó kezdés, jó alap, csak éppen a habot nem teszik
rá soha, szóval 20-30 mp után kiüresedik az egész. Én amúgy Brian Eno
számaival is így vagyok... na jó, csak a "music for airports" albumot
ismerem, de az csalódás volt nekem.

> ps: lehetne a leveleket nem html-ben tényleg?
> a sok idióta kódtól kifolyik a szemem:)
> (persze ez csak azoknak könnyitene, akik digest-ben kapják meg a napi adagot)

tényleg jobb lenne a plain text! Ha akarod, átteszlek nondigest-be

-activer