[Kraftwerk.HU] Re: gb

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 7 May 2003 18:09:58 +0200 (CEST)

> tényleg kellett volna borítót nyomtatni hozzá...
> utána már koppintották volna tovább.

Soha nem késő...
Namármost, lehet, hogy elvetélt ötlet, de nekem tetszik az a kép, amin
mi vagyunk a robi testeken. Namármost, ha a kedves szerzőt:)))
megkérjük, biztos megengedi, hogy készítsünk egy borítót abból a
képből, esetleg fel a honlapra, meg a mi kopijainkra. Namármost nekem
tetszene, meg ki kéne találni vmi címet az erkölcstelen felvételnek.
Namármost javaslom a konci végén elhangzott pár rajongói hangokból
(Non stop, see you...) valamit címnek kitalálni. Namármost ezzel is
leróhatnánk tiszteletünket az ismeretlen embereknek, akik a felvételt
készítették. Namármost mittomén, kérem kapcsojjjja ki.

Üdv
YoungOld