[Kraftwerk.HU] kraftwerk.technopop.com.br + ftp

Masek János kraftwerkobarcodesender.com
Wed, 14 May 2003 22:53:05 +0200

hi.

http://kraftwerk.technopop.com.br
mit lehet tudni a náluk lévő videókról?
legpróbálta már azokat letölteni valaki?
nekem nem igazán akar menni (bár lehet, h nem voltam kitartó)

más:
régebben irtam egy orosz srácról (SP), akinek kicsit kw-es a zenéje, mégis modern.
activer kérdezte, hogy honnan az album, pontosabban a cd-t hol vettem.
bevallom nem vettem, hanem egy azóta megszünt elektronikus zenékkel teli ftp-ről
húztam le ( az infó-fileban meg volt emlitve a KW, úgyhogy muszáj volt leszedni:) )
LoviGabi ftp-jét meg sajnos nemtom...
megadnátok?
mert akkor a 7en feltenném rá, ha még mindig van jelentkező (81mega, egyben)

üdv!