[Kraftwerk.HU] tali

Péter Tamás kraftwerkobarcodesender.com
Tue, 20 May 2003 14:27:18 +0200

Bocsesz az eddigi csend miatt, tegnap szabin voltam.
Muszáj volt kihevernem ezt a pozitív sokkot.

Tehát greetings to...

- A képekhez gratula Activer-nek, igazán activan fotózott.
- A videóért elore is köszönet YoungOld-nak! (Ezt vedd kérésnek!) :)))
   (Trans Europa Express-t kened-vágod már?)
- Youwine és az o utolérhetetlen basszus kántálása (pl. "ohm-sweet-ohm").
- CyberBob alias Syntax Error, vele különféle disszonanciákat sikerült
gerjesztenünk.
- Nem utolsósorban Powerplant, aki fedelet biztosított fejünk fölé,
   kaját a fejünkbe és midis ketyerét a kezünk alá.

A beszámolókhoz még hozzátenném: szerintem Powerplant nem
használta elégszer a "profi" jelzot, mikor a képaláírásokat szerkesztette.
:)

Ésss...
Pest felé, Activer autójában überfilozofikus eszmecserét
tartottunk zenékrol, Björk, Aphex Twin, Wendy Carlos került
górcso alá, valamint mélyreható elemzés tárgyává tettük
a Trans Europa Express lemezt.
Mindebbol sajnos ketten kimaradtak...

Mindent összevetve kiváló társaság alakult, az
összejövetelen CSAK RONTANI lehetett volna! :)

Tomek