[Kraftwerk.HU] (no subject)

YoungOld kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 17 Aug 2002 00:51:14 +0200 (CEST)

Album megjelenés:

ilyeneket már hallottunk, akkor is belső EMI-os forrásra
hivatkozva. Sőt, volt, hogy Florian is bólintott, mikor
kérdezték, hogy lesz-e. És az évekkel ezelőtt volt...

Én szerintem nem tett volna jót a 2 évente lemezmegjelenés.
Ja, rövid távon kóser: dől a muzsika, mi meg élvezkedünk.
De az a zene rovására ment volna. Örülnék új lemeznek, de
ha egy hajszálnyit is jobbat tud kihozni, ha vár 1 évet,
hát várjon (na jó, ne másfél évtizedet). Ugyanezen okokból
nem tenne jót a dupla album.
Viszont: már örülnék egy hivatalos koncert felvételnek,
vagy egy videoklipekből álló DVD-nek. Ez utóbbit hiányolom
a legjobban. Milliókat lehet költeni az újabbnál újabb
Britney Spears video DVD-kre, de egy KW sem jött ki.

Más: kint van a topicban a listám, csekkdiszát!

Üdv
YoungOld