[Kraftwerk.HU] (no subject)

Peter Pauer kraftwerkobarcodesender.com
Sat, 17 Aug 2002 07:39:43 +0200

az expo2000-re sem keveset vartunk aztan mi lett belole...

peter.

: ilyeneket már hallottunk, akkor is belső EMI-os forrásra
: hivatkozva. Sőt, volt, hogy Florian is bólintott, mikor
: kérdezték, hogy lesz-e. És az évekkel ezelőtt volt...
:
: Én szerintem nem tett volna jót a 2 évente lemezmegjelenés.
: Ja, rövid távon kóser: dől a muzsika, mi meg élvezkedünk.
: De az a zene rovására ment volna. Örülnék új lemeznek, de
: ha egy hajszálnyit is jobbat tud kihozni, ha vár 1 évet,
: hát várjon (na jó, ne másfél évtizedet). Ugyanezen okokból
: nem tenne jót a dupla album.
: Viszont: már örülnék egy hivatalos koncert felvételnek,
: vagy egy videoklipekből álló DVD-nek. Ez utóbbit hiányolom
: a legjobban. Milliókat lehet költeni az újabbnál újabb
: Britney Spears video DVD-kre, de egy KW sem jött ki.
:
: Más: kint van a topicban a listám, csekkdiszát!
:
: Üdv
: YoungOld
: