[Kraftwerk.HU] szar vagyok (nem vagy szar)

Zsolt kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 30 Sep 2002 13:06:10 +0200

At 12:35 2002.09.30.l +0200, you wrote:
> [...]

Természetesen ez is egy álláspont, de - mint minden dologhoz - lehet
többféleképpen
is hozzá lehet állni. Bár előre tudom, hogy kisebbségben maradok ezzel a
véleményemmel, de
nálam a  Kraftwerk koncert valóban "tátott szájjal bámulás, karbatett
kezecskékkel".
De szerencsére(!) nem minden ember egyforma - én mindenesetre respektálom a
véleménydet.
Egyébként foghatod otthon a lemezedet, full-ra nyomod a hangerőt és
végigüvöltöd elejétől
a végéig. Mindenki máshogyan élvezi a zenét.

>és nem felvenni mentünk ki (szerintem).

Természetesen senki sem kényszerített arra, hogy vedd fel, igazad van, én
sem törődnék
másokkal.

>ha lett volna kamera: húzzam le a fejem mer belelóg a képbe?

Jó hogy!!  :)

>nem kellett volna kimennem inkább? vagy el se menni?

Ó, most miért túlzod el?

>a 91es felvételen van élet és az a legjobb!

Na jó, de mesterségesen nem lehet hangulatot teremteni, az vagy van egy
koncerten, vagy nincs. Jópofának tűnő beszólásokkal, "hej hej"-ezésekkel
nem fog jobb hangulatúnak hallatszani a felvételről.

>bocs hogy kiabáltam a nonstopot, így nem lehet hallani az
>eredeti géphangot.

Bár valóban zavaró, hogy nem lehet az eredeti hangot hallani, de ezzel
éppen nincs
nagy baj: a felvétel végén van, aki akarja meghallgatja, aki akarja nem
hallgatja.

>  bocs hogy megtapsolt a közönség minket,
>minket és velünk fényképezkedtek.

Na erről van szó: itt a Kraftwerk kellene, hogy a főszereplő legyen, és
persze, hogy
nem a koncert-végi fényképezkedésről van szó, hanem a számok közben az
artikulátlan
üvöltésekről és a folyamatos csujogatásról a ritmusra.

>bocs hogy ott voltam. legközelebb nem megyek. így nem éri meg.
>(most szerintetek mit érzek?)

De most megint túlzol - mit vársz, hogy erre most mit mondjak?

>errol a _témáról_hajlandó_ vagyok vitát indítani!
>(annak ellenére hogy mindent leírtam)

Igen ennek flamewar szaga van, de beszéljünk róla nyugodtan, kiváncsi vagyok,
hogy van-e egyáltalán, aki egyetért velem.