[Kraftwerk.HU] Re: szar vagyok (nem vagy szar)

Powerplant kraftwerkobarcodesender.com
Mon, 30 Sep 2002 13:37:29 +0200

From: "Zsolt"
Sent: Monday, September 30, 2002 1:06 PM
Subject: Re: [Kraftwerk.HU] szar vagyok (nem vagy szar)

> Egyébként foghatod otthon a lemezedet, full-ra nyomod a hangerőt és
> végigüvöltöd elejétől
> a végéig. Mindenki máshogyan élvezi a zenét.
de ez koncert. ennyi.

> Természetesen senki sem kényszerített arra, hogy vedd fel, igazad van, én
> sem törődnék
> másokkal.
de törodni kell másokkal. azért van.

> Jó hogy!!  :)
most könnyu mondani de azt is megkaptam volta!

> Ó, most miért túlzod el?
maer szar érzés amikor majdnem elbogöm magam életem
1ik fénypontján mer baszogatnak menet közben is!

> Na jó, de mesterségesen nem lehet hangulatot teremteni, az vagy van egy
> koncerten, vagy nincs. Jópofának tűnő beszólásokkal, "hej hej"-ezésekkel
> nem fog jobb hangulatúnak hallatszani a felvételről.
nem stúdiófelvétel. másnak nem mond semmit. de aki ottvolt annak igen.

> Bár valóban zavaró, hogy nem lehet az eredeti hangot hallani, de ezzel
> éppen nincs
> nagy baj: a felvétel végén van, aki akarja meghallgatja, aki akarja nem
> hallgatja.
ennyi.

> Na erről van szó: itt a Kraftwerk kellene, hogy a főszereplő legyen, és
> persze, hogy
> nem a koncert-végi fényképezkedésről van szó, hanem a számok közben az
> artikulátlan
> üvöltésekről és a folyamatos csujogatásról a ritmusra.
ok pontosan hogy a formájukat hozták. hangulat meg lett a végén.

> De most megint túlzol - mit vársz, hogy erre most mit mondjak?
nem túlzok.

> Igen ennek flamewar szaga van, de beszéljünk róla nyugodtan, kiváncsi
vagyok,
> hogy van-e egyáltalán, aki egyetért velem.
legyen.